Me + Hubby = Damia

Daisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, January 20, 2010

Damia=Big Girl....









9 Jan 2010 yang lalu...genaplah 2 tahun umur Damia...So, ada lah party kecil2an yang mama n papa buat khas untuk Damia sbb 2 minggu sebelum birthday Damia tu, Damia asyik nyanyi lagu "HAPPY BIRTHDAY TO YOU" jer kat umah.

Mmmmm...anak mama nie dah big girl kan..?? Macam2 benda dah pandai buat sendiri. Lepas main toys, Damia akan kemas, lepas menulis/mewarna Damia akan simpan balik (cuma kekadang tu ada gak la colour pensil yang missing), makan pun nak suap sendiri. Anak mama nie mmg pandai bwk diri. Nanti kalau Damia rajin, mama akan bagi Adik (hehehe...) utk Damia...sbb Damia kan mmg nak adik.

Macam-macam lagu yang Damia dah boleh nyanyi tanpa suara mama..."twinkle2 Little star..., row...row...row your boat..,rain2 go away...,watermelon2...papaya2..banana....,gajah berkaki empat...gelek2..,satu2 saya syg mama...dua2 saya syg papa....., are you sleeping....,barney is a dinasour...,i love u...u love me....,the ants go marching one by one....hooooraahh2....,dan byk lagi yang mama pun x brape nak ingat. Damia pun dah hafal ABC-Z n 1-10....i'm so proud of u my dear...dan Alhamdulillah...doa makan pun damia dah hafal. Nanti papa akan ajar baca muqaddam dan doa2 yang lain yek.

Mama dan papa akan selalu berdoa untuk Damia dan adik2 (kalau ade rezeki la...hehehe..) akan menjadi anak yang cemerlang dunia dan akhirat....itu pun kalau dipanjangkan umur....tp, mudah2an mama n papa dapat tgk anak2 kami membesar di depan mata sendiri...sbb anak2 lah harta yang paling bernilai yang kami ada...

lihatlah sedikit photo Damia yang semakin hari semakin membesar.....We Love U So Much..!!!

2 comments: